wtorek, 19 kwietnia 2011

Sortowanie i smakowanie / Sorting and Tasting Activity

Pewnego dnia chwyciłam aparat aby zrobić Antosiowi parę zdjęć w trakcie rozpakowywania torby z zakupami. Nie przypuszczałam, że tak banalna czynność może przekształcić się w fantastyczną zabawę. Zazwyczaj kiedy Antoś wypakowuje warzywa nie poświęca im zbyt wiele uwagi. Tym razem było zupełnie inaczej. Kiedy wygrzebał z torby tackę z włoszczyzną wiedziałam że coś wisi w powietrzu ;-) Jego zbójecka mina wiele mówiła. Rozerwał opakowanie i metodycznie wyciągał z tacki kolejne warzywa badając po kolei: kolor fakturę i smak.

One day I grabbed my camera to take some picture of Antek helping me to unpack the shopping bags. I didn’t suspect that such a trivial activity may be transferred into a great fun. Usually when Antek is helping me to unpack vegetables he doesn’t pay much attention to them. That day the situation was totally different. When he took out the veggies I immediately knew that something is in the air. Antek’s expression was telling me that he is into some mischief. After he torn the foil he went on to study each and every item in the pack in terms of : color , structure and taste ;-)






Zbójecki uśmiech - „Mamo przygotuj się będę psocił „
His mischievous smile – “Mammy be prepared I’m into some mischief”








Na pierwszy ogień poszła marchewka …
A carrot was the first to be explored





A za nią pietruszka…
The parsley was next…





Okazało się że marchewek jest więcej i można je posortować…
It turned out that there are more carrots that can be sorted ….









Por nie miał żadnych szans …
A leek had no chance to escape …





Seler podzielił los pora
A celery shared the leek’s faith





Po tej spontanicznej lekcji mój Antoś na stałe włączył do swojego jadłospisu: seler, por i surową cebulkę (do tej pory unikał jej jak ognia).
Jestem ciekawa co jeszcze w najbliższym czasie mnie zaskoczy ;-)

After that spontaneous lesson Antoś permanently incorporated into his menu: celery, leek and raw onion (so far he avoided it like the plague.) I'm curious what else in the near future is waiting to surprise me;-)

1 komentarz:

  1. Witaj :)
    Dziękuję za odwiedziny u mnie :)
    ja do was zaglądam już od jakiegoś czasu :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Thanks for visiting my blog. I love to read your comments so if you have time and like what you have read leave me one.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...