sobota, 22 stycznia 2011

Letter A and other tot school activities / Litera A - kontynuacja

Welcome back. It’s our fourth week with Tot School. This week as well as the previous one was to a great extent dedicated to letter A. / Witamy ponownie. To już nasza czwarta odsłona w Tot School. W tym tygodniu tak jak i w zeszłym dużo naszych działań związanych było ponownie z literką A. Zapraszamy na pokład naszego edukacyjnego statku.





I have been thinking a lot about the form in which I should introduce Antek to his Tot School routine. Finally through trial and error we have worked out our own ritual. In short, it looks as follows: Usually after his first snack when Antek is most willing to cooperate I stick a Tot School label on the door to let him now it’s time for our educational adventure. We enter the room ( I don’t conduct our lessons in boys’ room due to the huge number of distracters:-). We prepare our workplace ( we use our coffee table which serves the purpose perfectly). Antek dusts it. I keep a special little dust cloth and a Pronto in a specially prepared container positioned just at his level. Not only does it help him to learn to care for the environment in which he works but it is also a good gross motor skill.

Długo zastanawiałam się nad forma wprowadzenia Antka w codzienny rytuał naszej edukacyjnej przygody. Metodą prób i błędów wypracowaliśmy swój własny rytuał. W skrócie wygląda on w następujący sposób. Przeważnie po 2 śniadaniu kiedy Antek jest najbardziej chętny do współpracy, przyklejam do drzwi etykietę na której widnieje logo Tot School - to sygnał, że zabawę czas zacząć. Wchodzimy do pokoju (nie jest to pokój chłopców ze w względu na ilość elementów które mogłyby go rozproszyć). Przygotowujemy nasz stolik do pracy (jest to w zasadzie nasz stolik do kawy ale sprawdza się rewelacyjnie). Antek ściera z niego kurz. W specjalnym pojemniczku na jego poziomie trzymam małą ściereczkę i pojemnik z Pronto specjalnie dla niego przygotowany- oprócz nauki dbania o własne środowisko pracy jest to także dobre ćwiczenie usprawniające motoryki większą.






Later on, Antek chooses a tray he wants to work with and simply starts working with it. (Hurray!!! As of today I am a proud owner of a set of my Montessori’s shelves to store all our activities but this issue I would like to describe in details in another post) I always leave the choice to Antek and never force him to do something he doesn’t want to do. (In the last 3 weeks, he liked all the activities I had prepared for him which was not always the case.) Usually he uses all activities we have in our trays. When the work is finished I help him to put all things in their proper places. / Kiedy mamy to już za sobą Antek wybiera sobie koszyk z którym ma ochotę popracować ( Hura!!! od dzisiaj mamy specjalne półki ale o tym już w innym poście) i zaczynamy zabawę. Wybór pozostawiam Antkowi (jak dotąd wszystkie ćwiczenia, które dla niego przygotowałam przypadły mu do gustu – chociaż nie zawsze tak było). Zazwyczaj Antek wykorzystuje wszystko co mamy w koszykach. Po skończonej pracy odkładamy wszystko z powrotem do koszyka i zanosimy na swoje miejsce.


Below you will find a record of things we have accomplished his week./A oto już zapis tego co udało się nam zrobić w tym tygodniu .


I have used three part lesson’s cards with Antek for the first time. Our set consists of six word cards starting with letter “a”/ Po raz pierwszy wprowadziłam Antosiowi karty do lekcji trójstopniowej wykorzystywane w metodzie Montessori. Zestaw składa się z szesciu kart ze słowami zaczynającymi się na literę „a”.





We began by laying them from left to right and naming objects and animals on the pictures. / Rozpoczęliśmy od ułożenia ich od lewej do prawej i nazwania przedmiotów i zwierząt znajdujących się na obrazkach.





When Antek could pronounce or point to all the pictures, we moved on to sorting them by category they belonged to i.e. animals, musical instruments, means of transport and plants. / Kiedy Antek umiał już nazwać bądź pokazać wszystkie obrazki przeszliśmy do sortowania ich według kategorii do której przynależą tzn. zwierzęta, instrumenty muzyczne środki transportu i rośliny.








Again we set the cards from left to right. Antek used the second set of cards to match pictures to the control card. This task was quite easy for him. / Ponownie ustawiliśmy karty od lewej do prawej. Korzystając z drugiego zestawu identycznych kart (w drugim zestawie obrazek i wyraz występują osobno) Antek dopasowywał obrazki tworząc pary. To zadanie nie stanowiło dla niego żadnego problemu.







Finally, we moved to matching words to the control card. First time he only managed to match two words. Later in the week he got better and today he managed to do them all. / Kolejnym etapem było dopasowanie słowa z drugiego zestawu do karty kontrolnej. Antkowi samodzielnie udało się dopasować za pierwszym razem tylko 2 wyrazy : auto i ananas. Z biegiem tygodnia było coraz lepiej i na dzień dzisiejszy Antek potrafi dopasować je wszystkie bez problemu. Na zdjęciu poniżej mój mały bohater robiący hura w związku z świetnie wykonanym zadaniem ;-).





He loves to put the cards into the envelope and play with the slider. / Po skończonej zabawie Antek z wielką frajdą wkłada materiał do zasuwanej na suwak koperty i odkłada wszystko na miejsce.




12


My dear husband prepared those lovely buses from the scratch (A word “bus” in Polish “autobus” starts with letter “a”). The purpose of this activity is to match lower case “a” with upper case “A” making a coloristic match. / Moj kochany mąż wyczarował te autobusiki specjalnie dla Antka. Zadanie polega na dopasowaniu dużej i małej litery „a” w taki sposób, żeby powstała kolorystyczna para.





We used some of the printables created by Michell from Musings of me to practice the concepts of big, medium and small / W nauce pojęć takich jak: duży , średni i mały pomocne okazały się materiały przygotowane przez Michell z Musings of me.







Our “A” treat this week - a pineapple (in Polish ‘pineapple’ means ‘ananas’). As you can tell from the picture a pineapple is not his favourite fruit.
/ Oczywiście nie mogło w naszym tygodniu z literką A zabraknąć jakiegoś smakołyku rozpoczynającego się na tę właśnie literę. Poniżej Antek i ananas, który jak widać nie znalazł się na liście ulubionych dań.







Antek’s favourite fruit is still a lemon. / Dla kontrastu ulubiony owoc Antka to cytryna (moje dziecko zdecydowanie woli kwaśne rzeczy i wcale się nie dziwie bo będąc z Antkiem w ciąży sama zjadałam tony kwaśnych smakołyków ;-).




This week I also let Antek work with geometric figures worksheets and movable alphabet I prepared for him some time ago. The set consists of 8 geometric figures. This week Antek worked only with rhomb. I’m going to add one new worksheet every second or third day. / Po raz pierwszy w tym tygodniu wprowadziłam Antkowi karty z figurami geometrycznymi i ruchomym alfabetem które specjalnie dla niego stworzyłam. W naszej kolekcji znajdują się : romb, koło, elipsa, serce, trójkąt, kwadrat, owal, trapez. W tym tygodniu Antoś pracował z rombem. Już za trzecim razem udało mu się poprawnie ułożyć całość. Nowe kart zamierzam wprowadzać nie częściej niż co 3-4 dni.




I also added a new file folder game from File Folder Fan to our tray. As you can see Antek is still struggling to figure out the number to actual amount correspondence. However, he has no problem in telling me how many cherries are on each cup cake ( I owe it to the Glenn Doman’s math program). / W tym tygodniu w naszym koszyku pojawiła się także nowa gra folderowa z File Folder Fan. Jak widać Antek ma jeszcze duży problem z dopasowaniem cyfry do faktycznej ilości. Chociaż dzięki programowi Domana bezbłędnie umie powiedzieć na której babeczce jest ile wisienek.






Antek loves to work with his color puzzles. This week we added purple, pink, brown and green ones. Antek does these activities within seconds. They are also a great opportunity for him to practice his English vocabulary. /
Nasz ćwiczenia z kolorami wzbogaciliśmy o filet, róż, brąz i zieleń. Antek układa je błyskawicznie. Dzięki tym ćwiczeniom tuptuś zaczął także wypowiadać swoje pierwsze angielskie słowa.




He also started to fill in the words in some English songs we sing together. His English vocabulary is growing rapidly with each day. I have to mention that we are doing Helen Doron's BBS program. Below Antek in action. / Ostatnio Antos zaczol dospiewywac slowa w naszych angielskojęzycznych piosenkach. Ponizej Antos w akcji



We officially started our cosmic education. This week we focused on continents outlines. The map you can see in the picture was made by me and though it leaves much to be desired the boys love it so I think I will leave it the way it is)
Oficjalnie zaczęliśmy też naszą kosmiczna edukacje. Tutaj mapa z kontynentami ( Mapa w moim wykonaniu pozostawia wiele do życzenia ale i Antek i Kuba ją uwielbiają wiec chyba już z nami zostanie).



One of our reading sessions this week. / Jedna z naszych sesji czytania.




The boys spent many hours playing with their trains. / Antek i Kuba często w tym tygodniu bawili się razem pociągami.












Antek likes his easel very much. Recently he has shifted his focus from scribbling to erasing the scribbles./ Antek bardzo lubi spędzać czas przy swojej sztaludze .





Antek practiced his musical skills playing on my pots. I hope my neighbors will forgive me the terrible noise we made / Urządziliśmy sobie także koncert na dwa garnki i mieszadełko. Mam nadzieję że nasi sąsiedzi nam wybaczą.








Another thing from practical life’s sphere that can absorb Antek for hours is a shoelace. / Kolejną rzeczą w dziedzinie życia praktycznego, która potrafi pochłonąć Antka bez reszty są sznurowadła i ich wiązanie a raczej plątanie i rozplątywanie. :-).





Great fun cannot do without blocks./ Oczywiście dobra zabawa nie może mieć miejsca bez klocków.




Antek’s new way to play with a train/ Kilka nowych sposobów Antka na zabawę z kolejką.







My favourite picture of the week. Moje ulubione zdjęcie Antosia w tym tygodniu :-)



If you are intrested in what others tots were up to this week please visit 1+1+1=1 and One Hook Wonder
Jesli interesuje Was co inne szkraby porabialy w tym tygodniu zajzyjcie prosze na stronę 1+1+1=1 and One Hook Wonder

Tot School




Thank you for visiting our blog. Don't forget to visit us next time.
Hugs Ewa

PS. Osoby zainteresowane materiałami przygotowanymi przeze mnie w tym tygodniu proszę o zostawienie swojego maila w sekcji komentarzy. W tym tygodniu są to :
- książeczka : „A jak Aa”,
- karty do lekcji 3-stopniowej,
- karty z figurami geometrycznymi i ruchomym alfabetem.

42 komentarze:

  1. Great week! Love the autobuses/buses that your husband made! Kerri

    OdpowiedzUsuń
  2. My girls love to play the pots as well:) Congratulations for a great week.

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne zajecia Ewa! Bylabym wdzieczna za przeslanie mi tych materialow, bede miala dla mojego nastepnego maluszka: marta@alohabroadband.net.

    Scieranie kurzow- to caly czas jest w moim planie. Jak na razie to Eaton korzystal jedynie z puszka do scierania polek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Such a smart and busy boy! I love the colour puzzles. Did you make these or can you please tell me where I can find these? Hugs Basia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Thank all of you for your motivating comments.
    Kerri if you want to me to send you those buses just let me know :-) And I will be happy to do it ;-)
    Basiu all the materials I used can be found here: http://www.kizclub.com/colors.htm I hope you can enjoy them as much as we did.

    Have a beautiful day!!!
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice lessons! I especially like the naming objects works. Thank you for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy i inspirujący blog. Antoś jest niesamowity:)
    Ewa Jaruszewicz

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog. Dzięki za wspaniałe pomysły. Będę tu często zagladać. Poproszę o materiały na e-maila madredziecko@o2.pl
    Pozdrawiam
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  9. naprawdę fajne zajęcia,duuużo ciekawych pomysłów :) Byłabym wdzięczna za przesłanie mi materiałów na adres dominika.dobrzanska1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale jak ładnie Twój synek czyta... My też sie uczymy czytać metodą Domana, ale nie mamy takich postępów...
    Prosiłabym o materiały na bemika@o2.pl
    Czy mogłabym również prosić o autobusy?
    pozdrawiam
    też Domanowa mama

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam.
    Super Blog. Baaardzo mi się podoba. Antoś jest niesamowity.
    Zazdroszczę kreatywności. Na pewno będę was podglądać od czasu do czasu.
    Chętnie skorzystałabym z przygotowanych przez ciebie materiałów (wszystkich które widziałam-są śliczne) .Oto mój adres : angela.sakaguchi@gmail.com .
    Dzięki za twój czas i pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  12. jeśli mogę prosić również o materiały to na prześli je na maila nadia-ad @wp.pl

    Swietny blogi i super dzieciaczki :) !!!
    pozdrawiam
    Ada

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo prosze o materiay, serdecznie pozdrawiam
    hdziminska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam, jestem pod wrażeniem! :)
    mam nadzieję, że załapię się jeszcze na materiały
    rozgwiazdunia@wp.pl

    PS Pracuję nad kolejnym pudłem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj Ewo,
    przeczesuję internet w poszkiwaniu polskich kart z alfabetem (ze zdjęciami, obrazkami, czy innymi grami etc.), niestety niezbyt owocnie, a jak widzę, Ty masz takie piękne materiały! Czy mogę poprosić Cię o przesłanie mi ich na monikabledowska (małpa) gmail (kropka) com? Czy mogłabyś mi też zdradzić, w jakiej kolejności wprowadzasz liteki? Alfabetycznie? Chciałabym najpóźniej 10 czerwca zacząć naszą zabawę literkową... Gabiś będzie miał 15 m-cy, więc może mu się to już spodobać. ;-) Dziękuję serdecznie za wszelkie podpowiedzi, bo ja po lekturze "Montessori from the start" oraz pomasłów na różnych stronach internetowych czuję się trochę zagubiona...
    A Antoś jest the best! :-)
    Pozdrawiam,
    Moni

    OdpowiedzUsuń
  16. Moniko,
    Materiały zaraz wyślę ;-) A jeżeli chodzi o kolejność wprowadzania poszczególnych elementów to stosujemy kolejność wprowadzania taką jak u Jagodzińskiej ;-):
    - samogłoski prymarne: a, o, u
    - samogłoski :e, i, y
    - spółgłoski:
    - p,m
    - b,l
    - f,w
    - t,d
    - z, s
    - k, g
    - j, n
    - sz,ż, rz
    - c. dz
    - ch, h, ł
    - cz, dż
    - si, ś, zi, ź
    - ci, ć, dzi,dź
    - ń, r
    - ą, ę

    Od jakiegoś czasu korzystamy także z zeszytów opracowanych przez Jagodzińską z serii "Kocham Czytać" - jak człowiek przebrnie przez grafikę ( chociaż to oczywiście kwestia bardzo subiektywna ;-)) to sama zawartość jest naprawdę dobrze przemyślana. Ja osobiście jestem zadowolona z efektów a i Antoś uwielbia tę serię i ochoczo przegląda zeszyty. Koszt wszystkich 18 zeszytów to kwota ok 159 zł ;-) Pojedyncze zeszyty można kupić za niecałe 10zł

    Co do zagubienia , to wiem jak się możesz teraz czuć , jeżeli mogę Ci coś doradzić to postawiłabym na "głęboki oddech". Jak człowiek pozwoli sobie na małą przerwę , informacje same po jakimś czasie się ułożą i nie ma już tego poczucia że coś nam ucieka czy że nie wiemy za co się tu zabrać. Mnie osobiście w takich momentach pomaga także "odwyk internetowy: i zasada 9 zadań (tyle ile mieści się na naszej Montessoriańskiej półce). Skupiam się tylko na nich , żeby były jak najbardziej różnorodne. A poza tym przekonałam się że najważniejsza jest obserwacja, obserwacja i jeszcze raz obserwacja naszych skarbów. Nie daj się sfrustrować nadmiarowi informacji ;-)
    Pozdrawiam Ciepło
    Ewa
    -

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też poproszę o przesłanie materiałów:
    joangot(at)o2.pl
    Są pięknie przygotowane, czegoś takiego szukam odkąd zaczęłyśmy z Julią Cieszyńską (też mam uwagi co do grafiki, ale córka uwielbia te postaci) :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam,
    Kuba i Antoś są tacy radośni! Mam nadzieję, że moi też się będą razem tak ładnie bawić. Dopiero zamierzam rozpocząć przygodę z zabawami bardziej edukacyjnymi dla mojego synka (ma 17 miesięcy). Do tej pory raczej biegaliśmy po parku, bo z racji miejsca zamieszkania, pogoda nas rozpieszcza. Teraz jestem już w 8 miesiącu ciąży i muszę pomyśleć o bardziej statycznych zabawach, bo nie daję rady biegać za moim Michałem:)
    Bardzo podobają mi się Twoje pomysły. I zamierzam poczytać więcej nt. metody Montessori czy Domana. Czy mogłabyś mi polecić publikacje lub strony, od których mogłabym zacząć. Przyznam się, że internet wchłania i pochłania mnóstwo czasu, a obecnie realizuję postanowienie samoograniczenia się w tym zakresie:) Proszę też o przesłanie materiałów, o których mowa w poście - są świetne, a Antoś tak radośnie i ochoczo się nimi bawi. Mój adres to: wieala (malpa) op (kropka) pl
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za inspirację.
    Ala
    P.S. A do bloga siadam i zaczynam czytać od początku

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj Ewo!
    Na Twojego bloga trafiłam przypadkowo szukając informacji o metodzie Montessori. Po pierwsze bardzo gratuluję!!! Masz wspaniałych synków i tak dużo już potrafią. Zazdroszczę umiejętności i pomysłowości. Ja mam 21 miesięczną córeczkę, niemowiącą jeszcze i ciągle odkładam rozpoczęcie z nia czytania - właśnie przez to, że jeszcze nie mówi. A tak bardzo bym chciała już za to się zabrać. Bardzo Cię gorąco proszę o przesłanie materiałów do nauki literki A. Sa piękne. Ja jestem póki co bardzo zagubiona w temacie i naprawde n ie bardzo wiem od czego zacząć naukę czytania...A o metodzie Domana gdzie moge poczytać, poleć coś proszę.
    Mój email: to.ja.esmeralda@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej.
    Super te karty obrazkowo wyrazowe:) Zdradź proszę gdzie takie zakupić można:) o informacje o reszcie materiałów też serdecznie proszę:) właśnie zaczynami zabawę w sylabki więc zbieram wiedzę i materiały:)
    monika_kus@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam,
    Super blog! Czy mogę również prosić o przesłanie tych materiałow?
    constans.ms@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  22. Witamy serdecznie
    Czy możemy również poprosić o przesłanie nam tych materiałów? gaj_pszczolkowska@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam, Jesteś niesamowita, a Twoje dzieci przesympatyczne. Czy mogłabym prosić o przesłanie tych materiałów? Z góry bardzo dziękuję? amajorek@go2.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam
    również bardzo proszę o materiały, mój e-mail: kwiatuszek299@wp.pl

    Jeśli można też prosić o autobusy to proszę.
    Pozdrawiam serdecznie i jestem pełna podziwu dla Pani i synków.

    OdpowiedzUsuń
  25. WItam,

    Ma Pani fantastycznych synów. Jestem pełna podziwu co do ich umiejętności i Pani zapału do pracy z Nimi. Będę bardzo wdzięczna za przesłanie materiałów lidia.kisiel@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam, dzisija Trafiłam na tego bloga i jetem pełna podziwu umiejętnościami Pani synka. Moaj córcia będzie własnie wchodziła w 16mc, więc może z nią poćwiczę :) Jeśli nadal istniee taka mozliwość, to bardzo prosiłabym o przesłanie materiałów (wszelakich:D): jadzik_ja@o2.pl

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, jeśli jeszcze można to proszę o materiały na maila donata.jedlikowska@wp.pl

      Pozdrawiam i z góry dziękuję ;)

      Usuń
    2. Już wysłałam ;-)

      Usuń
  27. Witam,

    Ja powoli próbuję coś robić z moim synkiem (15 miesięcy), ale rozkręcam się bardzo powoli. Twój blog jest dla mnie niezgłębionym źródłem inspiracji. Poproszę również o wymienione materiały, jeśli to możliwe: yvienn@poczta.fm.

    OdpowiedzUsuń
  28. Witaj Ewo,
    Wczoraj natrafilam na Twojego bloga i musze powiedziec ze jestem zachwycona Twoimi pomyslami i kreatywnoscia. Na pewno niejedna zabawe podpatrzona u Ciebie wprowadze do naszego domu. Bardzo fajnie ze mozna na Twoje stronie wybrac zabawy w zaleznosci od wieku (czyli to co robilas z Antosiem jak mial np. 18 miesiecy), taka opcja na pewno ulatwia przeszukiwanie. Moja Magda ma skonczone 18 miesiecy i juz przygotowuje zabawy ktory Ty w tamtym momencie robilas.
    Zaczynamy uczyc sie takze czytac wg metody Jagodzinskiej (wybacz brak polskich znakow ale moja klawiatura takowych nie posiada) i przyznam szczerze ze bardzo przydalyby nam sie te piekne karty do nauki liter ktore posiadasz. Probowalam odnalezc je w zakladce 'do pobrania' jednak nie moglam znalezc. Czy bylaby mozliwosc podeslania mi Twoich materialow na maila? Bylabym bardzo wdzieczna. Moj mail to: anica22@tlen.pl
    Mam rowniez do Ciebie pytanie odnosnie nauki metoda Jagodzinskiej: wprowadzalas po kilka samoglosek/sylab czy pojedynczo? Ja zaczelam od 3 samoglosek prymarnych ale widze ze Madzia sie w nich gubi. Pieknie powtarza (generalnie ma latwosc wymowy nawet trudnych wyrazow; zazwyczaj gubi 'r', ale na to przyjdzie czas), w kazdym razie z rozpoznawaniem jest trudniej. Dlatego zaczelam sie zastanawiac czy 3 samogloski naraz to nie za duzo.
    Pozdrawiam serdecznie
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniały blog ,będę tu czesto zaglądać ,bardzo prosze o materiały ulapietrasiak@hotmail.com, serdecznie pozdrawiam Ula

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam serdecznie,
    od niedawna śledzę Twojego bloga, który pochłonął mnie bez reszty - ile tu można znaleźć pomysłów i inspiracji na fajną, kreatywną i uczącą zabawę z dzieciakami. Sama mam dwójkę dzieci - 3,5 letnią Maję i 1,5 rocznego Mikołaja. Uwielbiam spędzać z nimi czas, dlatego często szukam inspiracji. Miałabym prośbę o przesłanie materiałów z tego posta - zacznę pracować z naszym synkiem. Dla Mai pewnie też coś u Ciebie znajdę fajnego, więc pewnie ponownie się zgłoszę, lub spróbuję "wyczarować" samodzielnie. Z góry dziękuję. Pozdrawiam. sorymina@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Ewo, nie moge uwierzyc w to co potrafi juz Antos. Jest boski tak jak jego mamusia. Twoj blog motywuje mnie kazdego dnia na nowo do wczesnej edukacji z moja coreczka (15 miesiecy). Bylabym Ci bardzo wdzieczna za materialy z tego posta na leunia@gmx.de
    Pozdrawiam cieplutko Edyta, mama Leuni

    OdpowiedzUsuń
  32. i ja byłabym wdzięczna:-) jesteście moją inspiracja:-)gosia_didi@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Może jeszcze da radę z kartami mimo ze to już lipiec:/ less@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Witam,
    czy jest szansa załapać się na pomoce dydaktyczne ? szczególnie literki A, O, U ? (kachas23@op.pl)
    skąd u Ciebie tyle super pomysłów? j tez tak chcę !!!
    od miesiąca obserwuję, czytam, czytam i już pomału ogarniam ilość tego wszytskiego co robicie razem,
    składam hołd :D podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Witam,
    Dopiero co trafiłam na ten blog i jestem zainteresowana materiałami. Jestem mamą dwuletniego Szymonka i do tej pory pracowałam z nim intuicyjnie. Teraz chciałbym trochę lepiej zorganizować.
    Mój mail: sannasa1@wp.pl
    Z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  36. Witam

    Ja też jestem zainteresowana materiałami. Dokładnie chodzi i figury geometryczne i ruchomy alfabet.
    Z góry dziękuje i pozdrawiam czekając na Twój powrót do blogosfery.
    Mój mail:magdalena.kwiecien1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Witam

    Chciałabym także prosić o materiały przygotowane przez Ciebie (książeczkę/figury/alfabet)z wysyłką na adres milena.rz@wp.pl

    Serdecznie dziękuje

    Milena

    OdpowiedzUsuń
  38. Witam serdecznie,

    jestem pod wrażeniem i pełna podziwu dla Twojej pracy i świetnych pomysłów! Kilka dni temu trafiłam na ten blog, gdyż ostatni tydzień poświęciłam na szperanie w Internecie właśnie w poszukiwaniu podobnych materiałów, aby zacząć pracę z moim maluchem.

    Jeśli to jeszcze możliwe, bardzo proszę o powyższe materiały oraz jak da radę dodatkowo literki U i E :)

    Pozdrawiam

    Będąca pod ogromnym wrażeniem
    Asia

    born2win@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Witam serdecznie,

    Zaczynam powoli angażować się w nauczanie dzieci (15-miesięczy synek i 3,5-letnia córka). Podziwiam Panią za wiedzę, umiejętności i zaangażowanie :-).
    Będę wdzięczna za materiały :-)

    Pozdrawiam
    Anna Miłostan
    anna.milostan@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Thanks for visiting my blog. I love to read your comments so if you have time and like what you have read leave me one.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...