wtorek, 23 listopada 2010

Kiedy dzieci razem się bawią...

Kilka lat temu kiedy jeszcze nic a nic nie wiedziałam o wczesnej edukacji szukając przedszkola dla Kuby natrafiłam na przedszkole które przykuło moją uwagę. Nie ze względu na bogatą ofertę edukacyjną i piękny wystrój. Zaintrygowała mnie w nim koncepcja podziału grup- przedszkole oferowało dwie grupy mieszane. W grupie znajdowały się dzieci zarówno 2,5 letnie jak i 5 i 6latki. Z początku pomyślałam, że to strasznie poroniony pomysł. Przecież młodsze dzieci potrzebują zupełnie innej stymulacji i opieki niż dzieci starsze. Postukałam się w głowę i zapomniałam o sprawie. Dopiero teraz kiedy zostałam mamą kolejnego szkraba (sama jestem jedynaczką wiec miałam raczej marne doświadczenie w tej kwestii) widzę jak bardzo nowatorski i fantastyczny był to pomysł. Dzieci które mają rodzeństwo mogą się tyle od siebie nauczyć. Na szczęcie człowiek uczy się całe życie :-)

Poniżej dowód na to że dzieci w różnym wieku mogą fantastycznie ze sobą współpracować.



Na filmie wyraźnie widać jak Kuba kombinuje,żeby Antek
mógł wygrać.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Thanks for visiting my blog. I love to read your comments so if you have time and like what you have read leave me one.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...